HTML

Marketing Retro

Legó Béla viszontagságai a legújabb online marketing praktikákkal

Támogatónk

Rizsa Nélkül

Technikai és gyakorlati megoldások, online vállalkozóknak

Friss topikok

Legó Béla vallomása: "Az otthoni munka vacak. Legyél te is alkalmazott!"

2008.10.22. 13:32 Vida Ági

Legó Béla ezúttal annak járt utána miért jobb alkalmazottnak lenni, mint az otthoni munkát választani. És mint mindig, most is igaza van :)

3 komment

Címkék: marketing munka internet online otthoni otthonrol

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingretro.blog.hu/api/trackback/id/tr99725217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2008.10.23. 11:30:41

érdekes, én meg éppen arról merészeltem írni, hogy mennyivel jobb otthon dolgozni, mint alkalmazottként:)))

Remélem, azért Béla ez miatt a nézetkülönbség miatt nem utál majd ki a csapatból;))))

bánatocska 2008.10.25. 13:12:22

Én is sokat dolgozom itthon,akiket számítógépen érek el,azokkal ilyen formában tartom a kapcsolatot!Könnyű,érdekes,s akár ha depis vagyok,egész nap pizsiben is végezhetem......

nyugimami 2008.12.27. 20:20:25

Valóban sokkal jobb otthonról dolgozni, csak tudni kell kontrollálni magunkat, nehogy elcsússzunk az idővel!!
süti beállítások módosítása